Stopniowe wyłączanie starego systemu mBanku

mBank informował jakiś czas temu o stopniowym wyłączaniu starej wersji systemu transakcyjnego. Początek tych wieści sięgał grudnia 2013 roku. Obecnie już wszyscy klienci mają dostęp do nowej wersji serwisu. Zaś wyłączanie starego systemu odbywa się stopniowo. mBank zapewnia iż każdy użytkownik otrzyma komunikat indywidualnie o dacie dotyczącej jego osoby. Obecnie wybrani klienci mają jeszcze możliwość logowania się do starego panelu.

Czas na adaptację dla klientów
Źródło: mBank
Bank twierdzi iż technicznie jest już w pełni przygotowany na przełączenie wszystkich klientów na nową platformę. Zaś stopniowe przełączanie jest wynikiem założonej polityki banku. W myśl której proces ma się odbyć stopniowo.
Przeprowadzone badania i sugestie posiadaczy kont potwierdziły słuszność tej strategii. Nie wszystkim przypadł od razu nowy interfejs. Zawierający wiele elementów graficznych i jak to ujęła część osób „kolorowych wodotrysków”.
Użytkownicy mają więc jeszcze chwilę czasu na adaptację. Będą stopniowo przełączani do nowego systemu. Niestety wyłączono częściowo obsługę poprzez Czat. Pozostawiając dostęp do tej funkcji tylko klientom mBanku.

Nowy serwis jako nowa jakość 
Nowy system został zbudowany całkowicie od podstaw. A sam mBank chwali się zdobytymi za to rozwiązanie nagrodami. Przodując w tym względzie na rynku innowacyjnych rozwiązań dla klienta. Jak choćby nagroda „Best of Show”  zdobyta za innowacyjność na międzynarodowym konkursie bankowym. Nowo wprowadzone technologie mają poprawić wygodę korzystania z panelu. Zaś promocje takie jak mOkazje mogą pozwolić na oszczędności podczas zakupów.
Źródło: mBank
Bank wprowadził nawet specjalne instrukcje i filmy ułatwiające poznanie nowych funkcjonalności. Opublikował ponadto listę najczęściej powtarzających się pytań w raz z odpowiedziami czyli swoiste FAQ. Przeszkolono także pracowników mLinii oraz Ekspresów online, którzy mają udzielać niezbędnych wyjaśnień i udzielać porad klientom. Migracja może się więc odbyć bez większych przeszkód i problemów.

Nowy system coraz popularniejszy
Już w Styczniu 2014 roku mBank ogłosił iż ponad 50% klientów przeszło na nowy panel. Ich liczba systematycznie wzrasta. Klienci jak widać choć na początku byli jeszcze sceptyczni, to jednak polubili nową platformę. Bank może więc ogłosić sukces na tym polu.