Moja recenzja mobilnego Banku Smart

Skuszony zapewnieniami o mobilności jednego z młodszych podmiotów na Polskim rynku, czyli Banku Smart postanowiłem otworzyć w nim rachunek osobisty o nazwie Smart konto. Przetestować funkcjonalności systemu informatycznego banku i zdać relacje czytelnikom. Warto dodać ze Bank Smart należy do grupy kapitałowej FM Banku, zaś jednym z jego twórców jest założyciel min. dobrze znanego w Polsce mBanku. Zapowiada się bardzo dobrze więc sprawdzamy.


Gwarancje BFG w Banku Smart


Początkowo miałem lekkie obawy o bezpieczeństwo moich środków w banku mobilnym, ale jak się okazuje niesłusznie. Bank Smart jest objęty gwarancjami wypłaty środków w przypadku bankructwa przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Oznacza to ze w przypadku mało prawdopodobnej upadłości samego banku nasze pieniądze ulokowane na kontach, rachunkach oszczędnościowych i lokatach zostaną nam zwrócone. BFG gwarantuje zwrot 100% naszych środków trzymanych w Banku Smart do równowartości 100 tysięcy euro. Powyżej tej kwity środki są odzyskiwane z masy upadłościowej banku. Patrząc pod tym kątem na Smart Bank opinie klientów, które znalazłem tutaj http://bankuje.pl/bank-smart-opinie-klientow/ potwierdzają pozytywny odbiór usług banku.

Rachunek osobisty Smart Konto


Skoro bezpieczeństwo finansowe wygląda dobrze czas przyrzec się podstawowemu produktowi w banku, jakim jest rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (ROR), czyli mówiąc krotko konto osobiste. Z zakładaniem konta nie miałem problemów, można to zrobić zarówno za pośrednictwem kuriera jak i w pełni elektronicznie. W tym drugim przypadku umowę potwierdzamy za pomocą przelewu o ile posiadamy już konto założone na swoje dane osobowe w innym polskim banku. Podsumowując nie zapłaciłem nic do tej pory za otwarcie konta, prowadzenie, kartę i bankomaty w Polsce. Także przelewy elektroniczne są za darmo na terenie kraju. Dopóki bank nie wprowadzi opłat zostaję jego klientem.

2 komentarze:

  1. Sergus07:14

    Mam dość istotne dla mnie pytanie. Jeśli chcę założyć smart konto, konto oszczędnościowe i konto walutowe…..to 3 razy od początku przechodzę tę samą procedurę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, możesz je otworzyć po aktywacji konta osobistego. Samodzielnie w panelu transakcyjnym.

      Usuń

Komentarze zawierające linki będą usuwane.